Det har hänt vad det känns som otroligt mycket sen senast jag skrev. 
Tyvär gick familjens älskade Z bort den 20/2, vår första kelpie. 
Denna underbara hund fick det sista njursvikt viket vi inte kunde bota. 
Men jag kommer alltid minnas dig min älskade vän!!!
saknaden är otrolig... 

Glimmergruvans Z    <3
Kortet taget försommaren 2012

Sedan den 6/3 började Ammie löpa (blivit en stor tjej) och därmed fått bommul 
i hela huvudet...

Helgen har jag spenderat med att köra min underbara ponny (haft uppehåll sedan dagarna innan jul) allt fungerade helt perfekt så otroligt roligt att vara tillbaka i vagnen tycker vi båda! så snart blir det utflykter där även Ammie får åka med  (kommer bli mycket glad hund).
I veckan blir det mera körning med Dancy men till helgen blir det utflykt ner till malmö för att ställa Ammie i sin första junior klass (kan bli mycket intresant med tanke på att hon löper...). Blir uppdatering efter helgen med förhoppning på fina bilder med rosseter och plakat ;)
Ha nu en härlig vår vecka och håll tummarna för mig på söndag!



Leave a Reply.


,